منتدي كامل الأوصاف

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي ahmed



 
....الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخولدخول الاعضاء

شاطر | 
 

 فوائد المرأة النكدية !!!هههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed avvocato
۝ مشرف ركن الاغاني ۝
۝ مشرف ركن  الاغاني ۝


الوسام :
عدد المساهمات : 1348
عدد نقاط : 31171
تاريخ الميلاد : 01/10/1992
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 24
الموقع : kamel-elawsaf.forums2u.com
المزاج : مخنوووووووق جامد

مُساهمةموضوع: فوائد المرأة النكدية !!!هههههه   الخميس فبراير 11, 2010 5:13 am

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ




فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:
تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله





طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل


تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم

تساعد الزوج على صلة الرحم








لأنه على طول هربان عند أمه
تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه








لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل










وأخيراً ،


تجعل من زوجها رجلاً عظيماً








فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل









مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل










"وراء كل رجل عظيم إمرأة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kamel-elawsaf.forums2u.com
maha_2009
۝ شخصية هامه ۝
۝ شخصية هامه ۝
avatar

الوسام :
عدد المساهمات : 1237
عدد نقاط : 30001
تاريخ التسجيل : 19/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: فوائد المرأة النكدية !!!هههههه   الخميس فبراير 11, 2010 3:21 pm

هههههههههههههههههههههه خلاص يا بنات

اقلبوها علي دماغهم نكد عشان نحقق لهم المثل

(
وراء كل رجل عظيم امرأة)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed avvocato
۝ مشرف ركن الاغاني ۝
۝ مشرف ركن  الاغاني ۝


الوسام :
عدد المساهمات : 1348
عدد نقاط : 31171
تاريخ الميلاد : 01/10/1992
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 24
الموقع : kamel-elawsaf.forums2u.com
المزاج : مخنوووووووق جامد

مُساهمةموضوع: رد: فوائد المرأة النكدية !!!هههههه   الخميس فبراير 11, 2010 3:29 pm

ههههههههههههههههههههه
انا  بهزر يا رمضان مبتهزرش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kamel-elawsaf.forums2u.com
MaRoo
۝ Director-General ۝
۝ Director-General  ۝
avatar

الوسام :
عدد المساهمات : 11531
عدد نقاط : 259350
تاريخ الميلاد : 07/03/1988
تاريخ التسجيل : 30/10/2009
العمر : 29
المزاج : عــــادي

مُساهمةموضوع: رد: فوائد المرأة النكدية !!!هههههه   الخميس فبراير 11, 2010 3:52 pm

هزر برحتك يامحمد
شوف بقا فوائد الزوج النكدي مااكيد بردو ليكو فوائد
ههههههههههههههههههههه


فواااااااااااااااااااااااااائد الزوج النكدى
اولالالالالالالالالالالالالالالالا

دايما الزوجة بتكون فى حالة تغيير جو مستمر

والله ما انا قعدالك فيها لحظة واحدة
دايما طفشانه عند ابوها وامها

ثانياااااااااااااااااااااااااااااااا

التضرع الخالص الى الله


روح يا بعيد منك لله


ثالثاااااااااااااااااااااااااااااا

الراحة
ابقى قابلنى لو عرفت تعمل حاجة لعيالك وانا مش معااااااااك


الشخيصية المهمة تظهر


لما يموت ويجى العزاء

يا عينى ياجوزى ياللى كنت مدلعتى يامهنننى والناس ربنا يدخله الجنة


وهيه اللهم يكحمه مترح مراااااااااااااااااح
بس الحمد لله اخيراااااااااااااااا

المصروف كله جالى
وغيره وغيره









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed avvocato
۝ مشرف ركن الاغاني ۝
۝ مشرف ركن  الاغاني ۝


الوسام :
عدد المساهمات : 1348
عدد نقاط : 31171
تاريخ الميلاد : 01/10/1992
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 24
الموقع : kamel-elawsaf.forums2u.com
المزاج : مخنوووووووق جامد

مُساهمةموضوع: رد: فوائد المرأة النكدية !!!هههههه   الجمعة فبراير 12, 2010 9:24 am

لا والله كدا يعني ماشي عادي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://kamel-elawsaf.forums2u.com
 
فوائد المرأة النكدية !!!هههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي كامل الأوصاف :: منتدى الحوار shabab x banat-
انتقل الى: