منتدي كامل الأوصاف

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي ahmed



 
....الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخولدخول الاعضاء

شاطر | 
 

 علاقات الحب من على النت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رومانسى
۝ عضو متقدم ۝
۝ عضو متقدم ۝
avatar

عدد المساهمات : 144
عدد نقاط : 25935
تاريخ الميلاد : 22/08/1991
تاريخ التسجيل : 29/11/2010
العمر : 26
المزاج : عاشق السفر من ظلم البشر

مُساهمةموضوع: علاقات الحب من على النت   السبت يناير 15, 2011 10:44 am


النت مفيش شك ان النت دة حاجه مسليه جداا بس دلو قتى الموضه مبقاش للتسليه وبس بقى دلوقتى الشباب والبنات ممكن يحبوا بعض من على النت وانا هقولكم رايى الشخصى وعايزاكم تبقوا تبعتولى رايكم بصراحه انا رايى انه بنسبه 99 فى المايه بيكون اعجاب مش حب زى ما بيتصور البعض وان مصير العلاقه دى فى النهايه الفشل لان علشان اتنين يحبوا بعض لازم يكونوا حاسيين ببعض ادام بعض لان لو انسان بعيد عن التانى سهل اوى انه يخدعه ويمثل شخصيه غير شخصيته وعلى فكرة المثل بيقول اسال مجرب
عايزكم تبعتولى رايكم بصراحه وتردوا عليافى الموضوع دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
quiet girl
۝مراقبه الموقع ۝
۝مراقبه الموقع ۝
avatar

الوسام :
عدد المساهمات : 10075
عدد نقاط : 259532
تاريخ التسجيل : 30/10/2009
الموقع : http://kamel-elawsaf.forums2u.com
المزاج : رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير

مُساهمةموضوع: رد: علاقات الحب من على النت   الأحد يناير 16, 2011 7:08 am

علاقات الحب من علي النت ليست الا مجرد وهم
وانا مع كلامك 99 % من العلاقات دي بتكون فاشلة
لانه حب مزيف وغير حقيقي

تسلم لطرحك









[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MaRoo
۝ Director-General ۝
۝ Director-General  ۝
avatar

الوسام :
عدد المساهمات : 11531
عدد نقاط : 260120
تاريخ الميلاد : 07/03/1988
تاريخ التسجيل : 30/10/2009
العمر : 29
المزاج : عــــادي

مُساهمةموضوع: رد: علاقات الحب من على النت   الجمعة يناير 21, 2011 10:42 am

كلمكو صح طبعا كل دا وهم

وتسليه مش اكتر.. ! الحب لازم يكون في الاتنين عارفين بعض

ويشوفو بعض في الحقيقه مش مجرد شاشه هما الاتنين مستخبين وراها

والاتنين بيمثلو علي بعض

مافيش حاجه اسمها حب نت






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Banota 3asola
۝ شخصية هامه ۝
۝ شخصية هامه ۝
avatar

عدد المساهمات : 1920
عدد نقاط : 30327
تاريخ الميلاد : 10/04/1996
تاريخ التسجيل : 02/04/2010
العمر : 21
المزاج : رايئة

مُساهمةموضوع: رد: علاقات الحب من على النت   الإثنين يونيو 27, 2011 7:00 am

كلمكو صح طبعا كل دا وهم

وتسليه مش اكتر.. ! الحب لازم يكون في الاتنين عارفين بعض

ويشوفو بعض في الحقيقه مش مجرد شاشه هما الاتنين مستخبين وراها

والاتنين بيمثلو علي بعض

مافيش حاجه اسمها حب نت



الكلام دة صح عندكوا حق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
علاقات الحب من على النت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي كامل الأوصاف :: منتدى الحوار shabab x banat-
انتقل الى: